Wednesday, June 29, 2011

Gadget

Aku bukanlah seorang yg obsess ngan gajet2 nie,tak taw pown gadget terbaru ker aper.

Tp baru-baru nie mase tengah tunggu bus kat Melaka Central *tunggu bus transnasional* yg mmg haram jadah lambatnyer!! ,aku duk sebelah mamat salleh nie,mmg cool aku igt die tgh bc buku,rupenyer die bc buku dalam ipad die,Agak tersentap disitu yer.. teringin plak nak try ipad,tp baru2 nie Samsung der plak kuar galaxy tab,aku pown xtaw beza mende alah dua nie,tp dua2 mcm best ngan cool. But apepon klau korg letak dua mende nie dpn aku pown aku xtaw beza coz dua-dua nampak same

Bagi korang yg giler gajet,leh x share opinion korang pasal 2 bende nie.. mane taw terbukak ati nak beli..

Samsung Galaxy Tab 10.1


VS

IPAD 2



Asal dua-dua mende nie mcm same eyhh??

No comments:

Post a Comment