Wednesday, August 10, 2011

Interview

hari nie pagi dalam kul 12.30 tghhari *pg ker sundel?* aku dikejutkan dengan panggilan telefon suruh menghadirkan diri untuk interview intership for marketing and sales student kat satu company di cyberjaya

saper x terkejut hanjeng tetiber tgh syok tido tertiber orang call suruh datang interview, xder masalah nak pergi interview tapi yang jadi masalah aku  skunk aku xde baju formal yang meletop yang aku bole pkai untuk interview itiew.Company yang aku kene pergi interview tue plak somewhere kat Cyberjaya. X biase noks cyberjaya itew,haruslar petang nie redah dulu cyberjaya cari kat mane company itew before pergi interview sabtue nie kenz?

semua baju formal yang aku angkut mase cuti sem aritue semua tak sesuai tuk pergi interview tapi hanye sesuai tuk berjimba di club,yer larr sundel semua baju meks baju gayboy kameja bunge kecik-kecik itew,tp ade aku kesah aku bawak jer kameja tue g kelas untuk hari formal. 

So aku memang terkezjut coz baju2 formal aku semua tinggal kat Melaka,kat rumah sewa aku yang ader baju formal kat aku sekarang semua very der outdated dan aku skunk tgh dintis *kekurangan duit* nak beli baju. So how u ols? patutker aku pkai cmnie g interview itew? coz baju cmnie jer yang sempat aku sauk mase balik cuti sem aritue



Botanical Print Shirt
*Baju aku cam ginie cume baju aku corak bunge lebih kecik2 warna putih*

Or aku patut invest skit duit tuk beli baju formal baru before pergi interview sabtue nie mcm baju yang aku pkai untuk interview Malaysian airlines tahun lepas, ala-ala gini??



Help me!! priority tuk duit aku skunk hanye tuk baju raye jer bukan baju formal dan baju kameja formal camnie bukan murah mst rm70 keatas,bencilar.. dapat mende baik,tp terpaksa korbankan something tuk tujuan baik tersebut


No comments:

Post a Comment